<>

Ispratio sam ga, i odmah zaplakao. Sa jednom suzom, vise ne smijemo.
Crna koža, bijela dusa, oci u mojima.
Ja cu rakiju-rece
I ja cu- narucili smo dvije, po nekoliko puta
Nemam brata, imam puno brace, ali nikada nisam saznao niti za jednog. Znao sam da negdje postoje. Nalazio njihove tragove, i uvijek zbunjen bio sa tragovima a njihovim ne prisustvom.
I ti si firaun?-upitao me je
Jesam.- poceli smo da se smijemo ocima, dok su drugi oko nas smijali se nasem cudnom upoznavanju. Pricali smo o nasim putovanjima. Jedan dio price za prisutne, ostali dio bio je samo nas..isti. Zato ga nije trebalo objasnjavat.
Napijes li se?
Ma ne…samo mi bude muka-klimnuo je glavom kao isto.
Ali veceras cemo da pijemo..kao i uvijek?
Naravno!

Pjevali smo iste pjesme, imali smo iste zene, jeli smo ista jela, ista i najvise volimo.

-Lezim po 5 sati i gledam u plafon..kada sam spusten.-rekao mi je
– Ne spavam dugo..mozda dva tri sata…to me iscrpi..ali ne spavam-dodao sam
– To ti je isto
Njegova ptica je na grudima, moja na ramenu.
U jednom momentu, njegova sestra primjeti koliko licimo..pogodila je sta jedem, sta najvise volim, a onda se strasno zacudila. Mi smo morali da zapjevamo, razlicite pjesme, da popijemo razlicito pice, i da psujemo, da psujemo.
-Psujes li Njega?
-Da, opsujem..kad moram i kad trebam, a On zna da moram i da trebam
Onda smo opet pili, pjevali i psovali

Sumnjam da cu ga ikada vise sresti, bar ne ovdje, jer je i ovde sa namjerom dosao, a slucajno mene sreo, bas kao i ja njega

Neka mu se On smiluje u uputi ga na pravi put

klikerkamenac
cesto letuckam ( ne mogu reci da letim, jer to cine vece ptice) Nekad se sazalim na samog sebe, al sta se moze. Iz ovog se perja u drugo ne moze. Priznajem velikog sam kljuna, ali ne zamjerite.

7 komentara

Komentariši